Нашите услуги:
Услуги по обработка на възнаграждения
- Създаване на първоначална конфигурация за всеки служител (еднократно);
- Обработка на информацията за отсъствия, извънреден труд, бонуси, социални придобивки в специализирания софтуер;
- Изчисляване на специфични допълнителни плащания или удръжки от заплатите на служителите;
- Изчисляване на суми за обезщетение на неизползван платен отпуск, обезщетения при прекратяване и др.;
- Генериране на ведомости и рекапитулации, месечни декларации за осигурителни вноски и данък върху доходите;
- Изготвяне на таблица с използваните платени годишни отпуски;
- Изготвяне на платежни нареждания или файлове за импорт за плащането на осигурителни вноски, данъци и заплати;
- По желание на клиента – извършване на всички плащания свързани със заплатите, през специална банкова сметка, открита само за тези цели;
- Изпращане на фишове за заплати на служителите.
Услуги по администриране на персонала
- Изготвяне на документи, свързани с възнагражденията на служителите (напр. по сключването и прекратяването; документи за промяна на заплати, позиции, отдели и други ключови условия в трудовите договори);
- Изготвяне на трудови договори и анекси по стандартен модел на клиента;
- Регистрация на трудови договори, анекси и прекратявания в НАП;
- Администриране на документи, свързани с болнични, отпуски по майчинство, отпуски по бащинство;
- Администриране на граждански договори;
- Изготвяне на служебни бележки за дохода;
- Изготвяне и подаване на отчети за Националния статистически институт;
- Изготвяне и подаване в НАП на годишни справки по чл.73 ЗДДФЛ;
- Изготвяне на тримесечни декларации по чл.55 от ЗДДФЛ за дължими данъци по изплатени извънтрудови доходи на физически лица.
Преглед на трудови възнаграждения и документация
- Преглед на документацията, калкулациите и процесите на трудовите възнаграждения
- Преглед за съответствие със законовите изисквания (напр. социално осигуряване и данъчно облагане на различните видове плащания)
- Преглед на социалните разходи / придобивки
- Изготвяне на доклад с констатации и препоръки
- Преглед на вътрешна документация и политики, свързани със служителите, вкл. от правна гледна точка, напр.:
- по Закона за здравословни и безопасни условия на труд;
- трудови договори и лични досиета;
- правилници и политики за структура и организацията на работната заплата;
- политики за социални разходи и придобивки.
Допълнителни услуги
- Съдействие при данъчни и социално-осигурителни проверки и ревизии, както и съдействие за установяване и коригиране на разлики с данъчно-осигурителната сметка;
- Консултации във връзка с изчисляването на възнагражденията, администрирането на човешките ресурси и други свързани с тях въпроси;
- Провеждане на обучения, подготвени специално според индивидуалните нужди на клиента, по теми, свързани с обработката на възнаграждения и администрирането на персонала.