Услуги по обработка на възнагражденията и администриране на персонала


Нашите услуги:

Услуги по обработка на възнаграждения

  • Създаване на първоначална конфигурация за всеки служител (еднократно);
  • Обработка на информацията за отсъствия, извънреден труд, бонуси, социални придобивки в специализирания софтуер;
  • Изчисляване на специфични допълнителни плащания или удръжки от заплатите на служителите;
  • Изчисляване на суми за обезщетение на неизползван платен отпуск, обезщетения при прекратяване и др.;
  • Генериране на ведомости и рекапитулации, месечни декларации за осигурителни вноски и данък върху доходите;
  • Изготвяне на таблица с използваните платени годишни отпуски;
  • Изготвяне на платежни нареждания или файлове за импорт за плащането на осигурителни вноски, данъци и заплати;
  • По желание на клиента – извършване на всички плащания свързани със заплатите, през специална банкова сметка, открита само за тези цели;
  • Изпращане на фишове за заплати на служителите.

Услуги по администриране на персонала

  • Изготвяне на документи, свързани с възнагражденията на служителите (напр. по сключването и прекратяването; документи за промяна на заплати, позиции, отдели и други ключови условия в трудовите договори);
  • Изготвяне на трудови договори и анекси по стандартен модел на клиента;
  • Регистрация на трудови договори, анекси и прекратявания в НАП;
  •  Администриране на документи, свързани с болнични, отпуски по майчинство, отпуски по бащинство;
  • Администриране на граждански договори;
  • Изготвяне на служебни бележки за дохода;
  • Изготвяне и подаване на отчети за Националния статистически институт;
  •  Изготвяне и подаване в НАП на годишни справки по чл.73 ЗДДФЛ;
  • Изготвяне на тримесечни декларации по чл.55 от ЗДДФЛ за дължими данъци по изплатени извънтрудови доходи на физически лица. 

Преглед на трудови възнаграждения и документация

  • Преглед на документацията, калкулациите и процесите на трудовите възнаграждения
  • Преглед за съответствие със законовите изисквания (напр. социално осигуряване и данъчно облагане на различните видове плащания)
  • Преглед на социалните разходи / придобивки
  • Изготвяне на доклад с констатации и препоръки
  • Преглед на вътрешна документация и политики, свързани със служителите, вкл. от правна гледна точка, напр.:

- по Закона за здравословни и безопасни условия на труд;

- трудови договори и лични досиета;

- правилници и политики за структура и организацията на работната заплата;

- политики за социални разходи и придобивки.

Допълнителни услуги

  •  Съдействие при данъчни и социално-осигурителни проверки и ревизии, както и съдействие за установяване и коригиране на разлики с данъчно-осигурителната сметка;
  • Консултации във връзка с изчисляването на възнагражденията, администрирането на човешките ресурси и други свързани с тях въпроси;
  • Провеждане на обучения, подготвени специално според индивидуалните нужди на клиента, по теми, свързани с обработката на възнаграждения и администрирането на персонала.

Защо PwC?

  • Ще ви помогнем да определите предизвикателствата и ще ви дадем насока
    - Помощ за по-подробно разкриване на предизвикателствата, свързани с обработката на възнагражденията и съгласуване на обхват от услуги, съобразен с вашите нужди.

  • Ще създадем персонализиран процес за обработка на възнагражденията, който е ефективен и съобразен с изискванията
    - Тестване на настоящия ви подход и прилагане на най-добрите иновативни практики и процеси, осигуряващи ефективност и контрол.

  • Ще осигурим безпроблемен преход към PwC и ще добавим стойност
    - Предоставяне на безпроблемен преход, добавящ стойност още от първия ден, с подробни указания за това как ще работи новият процес.

  • Ще поддържаме вашата организация добре информирана и в съответствие с изискванията
    - Ще ви държим в течение с най-новите тенденции и законодателство в бранша, за да можете да вземате по-информирани решения.

Свържете се с нас

Орлин Хаджийски

Орлин Хаджийски

Съдружник, Данъчни услуги, PwC България

Следвайте ни в социалните мрежи