Услуги по обработка на възнагражденията и администриране на персонала

Ние знаем колко са важни служителите за бизнеса ви.
Точно затова е важно да можете да отделите ценно време за тяхното развитие, вместо за административни задачи. Като ваш надежден партньор, ние можем да ви съдействаме за всички дейности, свързани с обработката на възнагражденията и администрирането на персонала.


Нашите продукти и услуги

Услуги по обработка на възнаграждения

  • Създаване на първоначална конфигурация за всеки служител (еднократно);
  • Обработка на информацията за отсъствия, извънреден труд, бонуси, социални придобивки в специализирания софтуер;
  • Изчисляване на специфични допълнителни плащания или удръжки от заплатите на служителите;
  • Изчисляване на суми за обезщетение на неизползван платен отпуск, обезщетения при прекратяване и др.;
  • Генериране на ведомости и рекапитулации, месечни декларации за осигурителни вноски и данък върху доходите;
  • Изготвяне на таблица с използваните платени годишни отпуски;
  • Изготвяне на платежни нареждания или файлове за импорт за плащането на осигурителни вноски, данъци и заплати;
  • По желание на клиента – извършване на всички плащания свързани със заплатите, през специална банкова сметка, открита само за тези цели;
  • Изпращане на фишове за заплати на служителите.

Услуги по администриране на персонала

  • Изготвяне на документи, свързани с възнагражденията на служителите (напр. по сключването и прекратяването; документи за промяна на заплати, позиции, отдели и други ключови условия в трудовите договори);
  • Изготвяне на трудови договори и анекси по стандартен модел на клиента;
  • Регистрация на трудови договори, анекси и прекратявания в НАП;
  •  Администриране на документи, свързани с болнични, отпуски по майчинство, отпуски по бащинство;
  • Администриране на граждански договори;
  • Изготвяне на служебни бележки за дохода;
  • Изготвяне и подаване на отчети за Националния статистически институт;
  •  Изготвяне и подаване в НАП на годишни справки по чл.73 ЗДДФЛ;
  • Изготвяне на тримесечни декларации по чл.55 от ЗДДФЛ за дължими данъци по изплатени извънтрудови доходи на физически лица. 

Услуги по прегледи на обработката на възнагражденията 

  • Преглед на вътрешно изготвените калкулации на трудовите възнаграждения и данъци за точност и съответствие със законовите изисквания, както и със вътрешните правила и процедури на клиента;
  • Проверка на вътрешно изготвените документи за съответствие с Кодекса на труда и изискванията за съхраняваните документи, свързани с персонала;
  • Проверка на вътрешно поддържаните трудови досиета на служителите за съответствие с Кодекса на труда, Наредбата за електронни документи и др.  

Допълнителни услуги

  •  Съдействие при данъчни и социално-осигурителни проверки и ревизии, както и съдействие за установяване и коригиране на разлики с данъчно-осигурителната сметка;
  • Консултации във връзка с изчисляването на възнагражденията, администрирането на човешките ресурси и други свързани с тях въпроси;
  • Провеждане на обучения, подготвени специално според индивидуалните нужди на клиента, по теми, свързани с обработката на възнаграждения и администрирането на персонала.

Защо PwC?

  • Ще ви помогнем да определите предизвикателствата и ще ви дадем насока
    - Помощ за по-подробно разкриване на предизвикателствата, свързани с обработката на възнагражденията и съгласуване на обхват от услуги, съобразен с вашите нужди.

  • Ще създадем персонализиран процес за обработка на възнагражденията, който е ефективен и съобразен с изискванията
    - Тестване на настоящия ви подход и прилагане на най-добрите иновативни практики и процеси, осигуряващи ефективност и контрол.

  • Ще осигурим безпроблемен преход към PwC и ще добавим стойност
    - Предоставяне на безпроблемен преход, добавящ стойност още от първия ден, с подробни указания за това как ще работи новият процес.

  • Ще поддържаме вашата организация добре информирана и в съответствие с изискванията
    - Ще ви държим в течение с най-новите тенденции и законодателство в бранша, за да можете да вземате по-информирани решения.

Свържете се с нас

Орлин Хаджийски

Съдружник, Данъчни услуги, PwC Bulgaria

Тел.: +359 2 93 55 200

Следвайте ни в социалните мрежи